Skocz do zawartości

MAAKU

Admin CS 1.6
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Ranga

    http://lamernia.eu/showthread.php?tid=2409 nie dziękuj xD
  2. Szybka rekrutacja - Admin GM #1

    Nick: MAAKU Imię: Oskar Wiek: 15 Staż na serwerze: 3 dni, ale no-lifie na nim (Zaliczyłem wymagane 20 godzin) Doświadczenie: Miałem admina na paru serwerach jak i bawię się pluginami z kolegami na swoim prywatnym Znajomość AMXX [0/10]: 9/10 (Tak, wiem ze to nie tylko komendy) Czy byłeś / byłaś już adminem?:Tak Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 2-4h po rozpoczęciu roku szkolnego S/NS: Steam, tylko ze bez CSa na nim, ale jestem na steam zawsze Dlaczego Ty?: Chciałbym wspomóc serwer swoimi paroma groszami i wolnym czasem Akceptacja comiesięcznej składki: Tak Link do GT: https://www.gametracker.com/player/MAAKU/212.59.240.146:27015/
  3. Nie bylo zadnego admina aktywnego po pierwsze, po drugie on powiedzial ze idzie po admina za to ze glosujemy wiec to by nie mialo sensu
  4. Jakie on ma dowody z tym ze "nic nie robilem" ?? Dowody ma tylko na mnie , a do obrony siebie nic nie ma. Capslock bo pisalem w nerwie Na serwie bylo 15-20 osob i kazdy ci moze potwierdzic ze mi i psychowi po rodzicach jeździł i niszczyl gre razem z bratem
  5. Twój nick: MAAKU (pisze tez w imieniu Psychopathxxl) Nick admina banującego: Haszytek Data/Mapa: 13 godz 31 sierpien 2017 IP/SteamID: STEAM_1:0:1402229135, 78.10.68.190 (Moje) 'STEAM_1:0:1795462831' '83.4.188.69' (Psycho) Serwer (mod): csgo mod #1 link do amxbans`a: https://bany.lamernia.pl/bans/175.html Opis sytuacji: PRZYTOCZE TUTAJ SKARGE: Opis sytuacji:MAKKU, Psychopathxxl oraz cappy zaczęli zgłaszać mnie oraz gracza Biskupp -,- na /voteban za nic, nie mieliśmy żadnych cheatów.I na dodatek namawiali innych graczy żeby nas votebanowali za nic. IP / Steam_ID:Nie będę podawał tutaj swojego IP, bo ktoś może to wykorzystać. JPRDL, WYZYWAL NASZE MATKI I W DODATKU NISZCZYL INNYM GRE BO PODKLADAL PAKE I DAWAL SWOJEMU BRATU ROZBRAJAC. RZECZYWISCIE KURWA "ZA NIC" I JESZCZE NAM SIE OBERWAŁO A IM NIE. NIESPECJALNIE NIE DAŁ W SKARDZE SWOJEGO IP/STEAMID NIE MAM DOWODOW BO WYZYWAL NA MIKROFONIE, ALE KAZDY Z OBECNYCH GRACZY MOZE TO POTWIERDZIC I NIKT NIE STANIE W JEGO OBRONIE BEZPODSTAWNIE BYSMY ICH NIE VOTEBANOWALI, TO BY CHYBA NIE MIALO SENSU, NAWET ICH NIE ZNAMY Wycinek z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze! [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.Lamernia.pl [AMXBans] Powod: 'Skarga' [AMXBans] Dlugosc bana: '1 day' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_1:0:1402229135' [AMXBans] Twoje IP: '78.10.68.190' [AMXBans] =======================================
  6. Mecz Dania - Polska

    3;2 Polska
  7. Nick: MAAKU Nick Admina: (chyba) zakochalem sie Steam ID/IP: '78.8.67.80' Czas zdarzenia/data: 19-20 godz. , 28-08-2017 Serwer (Mod): CSGO MOD #1 Opis sytuacji: DOstalem SSy (xD) Link do bana w amxbans: https://bany.lamernia.pl/bans/123.html Link do SS'ów: http://www27.zippyshare.com/v/BoULD5g7/file.html
×